您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

西班牙大曬冷

www.7m.com.cn   2019年06月19日   来源:東方日報

   周四凌晨U21歐國盃A組焦點戰,西班牙U21將會斗比利時U21。狂牛小將首戰1比3不敵東道主意大利,後防錯漏百出,令出線形勢亮起紅燈,為保住一線生機今場肯定搶攻,可幸西班牙陣中多的是進攻天才,想入波話咁易,入球大值得留意。

  以2015年U19歐國盃冠軍班底為骨乾嘅西班牙,陣中馬約萊爾、卡路士蘇拿同捷西斯華利祖過去一季喺西甲經常有機會上陣,踢法日漸成熟。上屆U21歐國盃決賽,西班牙雖然不敵德國屈居亞軍,不過演出絕對獲得肯定,其中「天才中場」丹尼施巴路斯就攞咗上屆嘅最佳球員獎,搶盡風頭。今屆呢位效力皇家馬德里嘅進攻好手繼續成為西班牙核心,首戰面對意大利佢就用一記世界波為球隊打開紀錄,可惜「狂牛」後防甩漏問題嚴重,最終被對手連追3球輸波收場,爭出線西班牙今場非勝不可,隨時一開波就搶攻。

  比軍靠利亞伊斯卡

  除大部分效力比甲聯賽嘅球員之外,比利時U21大軍中最矚目的一員,肯定係效力法甲圖盧茲的利亞伊斯卡,呢位前鋒名氣雖然不及西班牙陣中球星,不過質素有番咁上下。雖然首戰球隊不敵波蘭,但利亞伊斯卡就曾為比利時U21先開紀錄,今場面對唔算穩陣嘅西班牙後防,利亞伊斯卡有望再次發難,相信比利時有本錢同西班牙斗攻,入球大值博。

更多关于"西班牙U21 比利時U21"的新闻

攻略动态

哥倫比亞強勢大起卡塔爾

周四早上美洲盃B組對決,哥倫比亞將會面對卡塔爾。哥倫比亞年初改由葡萄牙名帥奎羅斯執教,表現大有改善,首戰對阿根廷仲爆冷以2比0贏波,現時哥軍手執3分,呢場贏波就肯定出線嘅 ……[详细]

阿根廷老鼠拉圭再獻細

聽朝美洲國家盃B組次輪爆發生死戰,阿根廷要硬撼巴拉圭。「潘帕斯雄鷹」首輪落筆打三更,美斯搏曬老命都畀班豬隊友玩謝,前線又啞火,證明佢同阿古路有幾老友都唔work,巴拉圭遇 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

7M视频

更多

热点推荐
赛前

李斯特城 對 修咸頓

軍情李斯特城上仗聯賽改派射手占美華迪正選上陣,這位老將雖然 …… [详细]

槍手劍指摧毀車仔

週三凌晨,英超上演一場焦點大戰,阿仙奴將坐鎮酋長球場迎戰車 …… [详细]

阿仙奴 對 車路士

祖高爾:倫敦打吡車仔拆廠搞破壞對阿仙奴來說,這是一場爭奪英 …… [详细]

希拉爾 對 艾阿恩

丹恩奴域:希拉爾「大」勝出局艾阿恩在今屆亞冠盃4強首回合, …… [详细]

希拉爾盼逆轉艾阿恩

週三凌晨,亞冠聯準決賽次回合開打,希拉爾主迎艾阿恩。雖然希 …… [详细]

拉素 對 祖雲達斯

軍情拉素4強首回合吞了祖雲達斯兩蛋,主帥杜陀近期調整人腳; …… [详细]
7M体育图库

更多

本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号