您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

AC米蘭主場屠雌狼

www.7m.com.cn   2020年10月26日   来源:东方日报

  今晚意甲獨腳戲,1哥AC米蘭主場火併羅馬。AC全面復甦,「戰神」伊巴謙莫域更擺脫肺炎浴火重生,上輪打吡贏波有辦你睇,挾開咧聯賽4連勝之勢,唔怕時好時壞嘅羅馬,主勝有計。

  其實AC翻生有跡可尋,早喺上季復賽後已嚟料,喺最後12輪取得9勝3和不敗佳績,包括擊敗祖記、拉素同今仗對手羅馬,鎖定歐霸入場券,嚟到今季keep住氣勢,連盃賽在內7場正式賽事,法定時間豪取6勝1和,包括開季聯賽4場贏曬,上輪更喺同市打吡勇挫國際米蘭2比1,啱啱從新冠肺炎中康復嘅伊巴謙莫域獨建兩功,猶如火鳳凰重生。呢位老大哥唔單止喺今季已有5粒進帳,仲係主帥與球員間嘅橋樑,憑經驗帶住辛度東拿利、巴謙戴亞斯等新仔,收到效果。

  羅馬傷兵多未受考驗

  另一邊廂,「雌狼」羅馬連盃賽近3仗全勝,睇落幾醒,不過對手只係烏甸尼斯、賓尼雲圖及年青人之流,而且陣中仍有史摩寧、卡拉科利、基安盧卡文仙尼及尼高路辛尼奧路養傷,最近2次造訪聖西路球場都敗走,不宜高估。值得一提嘅,係AC唔單止係今季歐洲5大聯賽唯一全勝球隊,連埋上季在內,佢哋近10場嘅場均入球達2球或以上,係自1964年以來首次,單計今季已有10名球員有入波,攻擊點眾多,令對手防不勝防,寧買當頭起,主勝咪走寶。

更多关于"AC米蘭 羅馬"的新闻

攻略动态

鋒線組合大勇 熱刺「讓客」值博

哈利卡尼與孫興民這對熱刺鋒線組合,在本季英超開季僅5仗合共已經錄得12個入球和9次助攻,比任何其他球隊的鋒線組合威力更強,主帥摩連奴要力保「招牌」領軍重返爭標行列,看來確 ……[详细]

諾高平 對 AIK蘇納

軍情諾高平已把艾姆基斯賣給俄超球隊羅斯托夫,這位球員今季曾轟入5球。AIK蘇納守將路斯迪上仗對哥登堡時僅26分鐘便傷出,其大腿傷勢情況如何仍未可料。諾高平停賽:/上陣成疑 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

热点推荐
赛前

印尼U23 對 澳洲U23

雖然印尼在今屆U23亞洲盃首場分組賽以0:2不敵東道主卡塔 …… [详细]

阿特蘭大主場無往不「利」

週五凌晨,歐洲聯半準決賽次回合火熱進行,首回合3球輸波的利 …… [详细]

阿士東維拉衝擊利爾

週五凌晨,歐協聯半準決賽次回合激戰數場,其中利爾將主場迎戰 …… [详细]

里爾 對 阿士東維拉

軍情里爾在歐協聯8強首回合轉用「4-2-3-1」陣式,不過 …… [详细]

利華古遜有力雙殺韋斯咸

週五凌晨,歐洲聯賽半準決賽次回合賽事正式打響,其中利華古遜 …… [详细]

賓菲加望客勝馬賽

週五凌晨,歐洲聯賽半準決賽上演次回合較量,馬賽將回到主場迎 …… [详细]
本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号