您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

開鑼戰戴拿模唔怕地震

www.7m.com.cn   2021年04月16日   来源:东方日报

  新季美職聽朝開波
  新季美職喺香港時間周六早上開鑼,開咧戰戲碼為侯斯頓戴拿模主場對聖荷西地震。今季美職又有新變動,新軍FC奧斯汀加盟於西岸角逐,西岸增至13隊,東岸則維持14隊,27路大軍進行34場常規賽,東西岸頭7名進身季後賽。

  碧咸搵菲臘佬教國際邁亞密
  由於疫情關係,3支加拿大球隊溫哥華白帽、FC多倫多同CF蒙特利爾,今季所有主場賽事移師美國境內進行,溫哥華白帽會用皇家鹽湖城做「掛名主場」,FC多倫多會同奧蘭多城共用主場,CF蒙特利爾則會借用國際邁亞密嘅主場。

  講開國際邁亞密,上季佢哋首度參戰就殺入季後賽,今季班主「萬人迷」碧咸搵嚟老友菲臘尼維利做教練,「菲臘佬」係辭去英格蘭女子隊主帥一職拍住碧咸搵食,睇嚇會唔會有一番新景象。

  至於美職開咧戰,侯斯頓戴拿模主場對聖荷西地震。戴拿模上季排西岸包尾,今季知恥近乎勇,首戰當然唔想衰,遇著地震認真行運。地震上季排西岸第8,雖然趕到季後賽尾班車,但常規賽共失51球,失球之多冠絕美職。翻查往績,戴拿模近4次主場斗地震全勝,每場最少入兩粒,今場有力破地震大門,主W要捧。

更多关于"侯斯頓戴拿模 聖荷西地震"的新闻

攻略动态

水手穩守突擊薩得起

周五日職獨腳戲,北海道札幌岡薩多主場迎戰橫濱水手。岡薩多踢法有前冇後,尤其是主場更開放,咁嘅踢法好睇唔好食,遇著控球力強或防守反擊球隊就好蝕底;水手今季入球量下降,反而更 ……[详细]

愛華頓熱刺捱細界

近況跌Watt沉斗沉今晚英超率先上演愛華頓主場迎戰熱刺,兩隊都要力爭下屆歐洲賽入場券,照計戰意有保證,但論近況雙方同樣低迷,愛華頓近5場未贏過;熱刺上場不敵曼聯後,傳盛會 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

热点推荐
赛前

曼城誓取白禮頓

週五凌晨,英超有好戲上演,屆時由白禮頓主場迎戰曼城。白禮頓 …… [详细]

PSV期待「海」旋

週五凌晨,荷甲上演1場焦點戰,海倫維恩將在主場迎來PSV燕 …… [详细]

卡塔爾U23 對 日本U23

卡塔爾於今屆U23亞洲盃首兩輪分組賽全勝,令球隊可以在最後 …… [详细]

英超:布莱顿 VS 曼城

温教授英超解析:布莱顿VS曼彻斯特城时间:2024-04- …… [详细]

横滨水手VS蔚山现代前瞻

亚冠:横滨水手VS蔚山现代时间:2024-4-2418:0 …… [详细]

水晶宮 對 紐卡素

軍情水晶宮上仗聯賽展現強勁火力,攻入5球,三叉戟桑馬迪達、 …… [详细]
本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号