您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

藍月冇鋒雙城斗追半和

www.7m.com.cn   2020年09月27日   来源:东方日报

  今晚英超尾場上演「雙城斗」,曼城主場硬撼「狐狸」李斯特城。曼城近期鬧兵荒,只係得番13個一隊球員可以候命,甚至冇鋒可用焗用新仔,火力削弱,「狐狸」作客亦唔敢輕舉妄動,近年聯賽碰頭堅旺半場和,值得再追。

  力圖重奪英超冠寶座嘅曼城,開季即遇上嚴重兵荒,一直抖緊嘅阿根廷前鋒阿古路預計要養傷多2個月,加比爾捷西斯係唯一前鋒,點知呢位巴西國腳上場聯賽受傷,巴西足總日前證實佢已退出下月上旬嘅國際賽,檢查發現佢小腿受傷,休息時間至少3周,相信曼城要焗用17歲前鋒利姆戴納,呢位小將喺上周中英聯盃處子上陣對般尼茅夫即有入波,但嚟到英超場合,不宜高估。

  除咗阿古路同「耶穌仔」,奧達文迪、貝拿度施華、辛真高同祖奧簡斯路都受傷,拿朴迪同根度簡就因早前確診新冠肺炎未能復出,曼城目前只有13個一隊球員可以候命,堅慘。因此哥迪奧拿都話,呢個時間就輪到青訓係統發揮作用,畀機會有質素嘅球員上陣,不過新仔始終經驗不足,難免怯場影響發揮。

  李城作客穩陣行先

  另一邊廂,李斯特城係5支英超開季2連勝球隊之一,除咗射手佔美華迪之外,哈維班尼斯、丹尼斯普拉特等主力極速上力,雖然上周中英聯盃畀阿仙奴踢出局,但佢哋盡出副選咁滯,真係留曬力打今仗。翻查紀錄,雙方近5次聯賽交手,有4次開半場和,證明「狐狸」每斗曼城都穩陣行先,半場和不妨追多鋪。

更多关于"曼城 李斯特城"的新闻

攻略动态

捧鹿島鹿角主W得「三」分

軍情三竿健斗坐完波監,今仗可為鹿島鹿角候命,但主隊有犬飼智也今季領滿4面黃牌,會停賽缺陣。廣瀬陸斗是陣中唯一傷兵。大分三神沒有傷兵。鹿島鹿角停賽:犬飼智也(1場)上陣成疑 ……[详细]

全北爭標大戰尚武

爭標組賽事,力爭衛冕冠軍的全北汽車造訪尚州尚武。尚州尚武上場對浦項制鐵一戰非常非常好睇,大家互有攻守,更曾分別領先對手,尚武雖然踢防反,但仍有18次攻門、12次中龍,換句 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

热点推荐
赛前

鳳凰為爭冠誓爆「機」

希斯基:鳳凰為爭冠誓爆「機」紐卡素噴射機在今季澳職的整體表 …… [详细]

中國U23 對 南韓U23

田中鬥莉王:太極虎擒龍爭連勝中國於今屆U23亞洲盃出師不利 …… [详细]

拉素盼勝熱拿亞

週六凌晨,意甲戰火復燃,其中熱拿亞將主迎拉素。後者上輪聯賽 …… [详细]

奧格斯堡欲擒法蘭克福

德甲新一輪在週六凌晨率先打響,屆時法蘭克福與奧格斯堡將在前 …… [详细]

熱拿亞 對 拉素

軍情熱拿亞中場艾拔古蒙臣上仗聯賽入波領先,但球隊仍被費倫天 …… [详细]

亚青赛:中国VS韩国

亚青赛前瞻:中国国奥VS韩国国奥时间:2024/4/192 …… [详细]
本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号