您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

烏拉圭切瓜精凋細琢

www.7m.com.cn   2019年06月16日   来源:東方日報

   周一早上美洲國家盃C組賽事,烏拉圭對厄瓜多爾。老帥泰巴尼斯帶領嘅烏拉圭一向以鐵血防守見稱,唔會畀厄瓜多爾過多進攻機會之馀,首戰亦好可能先貫徹穩打穩紮踢法,中位數2.5球嘅入球細值得留意。

  烏拉圭上屆未能喺小組出線,表現頗令人失望,可幸去到2018世界盃成功闖入8強,挽回面子。作為美洲盃史上奪冠次數最多(15次)嘅球隊,烏拉圭今屆強陣出擊,絕對係沖擊冠軍寶座嘅有力挑戰者,其中老帥泰巴尼斯除咗倚重蘇亞雷斯、卡雲尼等經驗豐富戰將外,亦繼世盃後,續用包括盧卡斯托拉拿同賓坦古亞等多位年輕球員,取得不俗效果,呢場佢哋有望繼續成為球隊中場主力。

  近屆分組賽少波入

  不過要數烏拉圭最引以為傲嘅,非一條鐵血防線莫屬,尤其隊長高甸同荷西基文尼斯長期喺西甲聯賽搵食,經驗豐富,有佢哋坐鎮,後防可以話穩如泰山,厄瓜多爾要入波真係唔係咁易。

  厄瓜多爾除隊長路爾斯華倫西亞長期喺英超征戰之外,其馀大部分球員都喺美洲各地聯賽效力,整體實力一般,加上佢哋2019年踢咗4場友賽,竟然一場都未贏過,當中有兩場冇入波,前線令人擔心,似乎難對烏拉圭構成威脅。睇番烏拉圭近9場美洲盃分組賽,有7次開2球或以下,料今仗會堅持穩打穩紮踢法,中位數2.5球嘅入球細唔好錯過。

更多关于"烏拉圭 厄瓜多爾"的新闻

攻略动态

烏拉圭 對 厄瓜多爾

烏拉圭是美洲國家盃歷來最成功球隊,曾經15次奪冠,對上一次是2011年的事。看看球隊的陣容,便會發現烏拉圭仍倚重蘇亞雷斯、卡雲尼、高甸等人,雖然增加了好像托拉拿、賓坦古亞 ……[详细]

巴拉圭 對 卡塔爾

巴拉圭一向予人守強攻弱感覺,球隊有奧斯卡卡度素、靴蘭佩雷斯這些老將的名字,雖然他們經驗十足,但可否在這樣高水平的比賽中保持表現,將左右球隊行得多遠。新面孔方面,韋斯咸中堅 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

7M视频

更多

热点推荐
赛前

西部聯 對 阿德萊德聯

希斯基:阿聯征「西」攞3分雙方上周末都於主場輸波,阿德萊德 …… [详细]

日本国奥VS中国国奥前瞻

亚奥赛:日本国奥VS中国国奥时间:2024-4-1621: …… [详细]

巴塞盼再勝聖日門

週三凌晨,歐冠聯半準決賽次回合有好戲上演,巴塞隆拿將主場迎 …… [详细]

巴塞隆拿 對 巴黎聖日耳門

希亞路:巴塞破「門」闖4強對巴塞隆拿來講,能於8強首回合作 …… [详细]

馬體會志在雙殺多蒙特

歐洲冠軍聯賽半準決賽次回合,多蒙特將回到主場再戰馬德里體育 …… [详细]

多蒙特 對 馬德里體育會

希亞路:馬體會頂得住「蜂」襲馬德里體育會8強首回合絕對值得 …… [详细]
7M体育图库

更多

本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号