您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

英足總盃攻略:曼聯細擒雷丁

www.7m.com.cn   2023年01月28日   来源:太阳日报

  英足盃第4圈,半只腳入咗英聯盃決賽嘅曼聯再度登場,主場迎戰英冠球隊雷丁,紅魔鬼走勢平穩向上,特別係對實力較弱球隊勝率甚高,不過嚟緊仲有英聯盃4強次回合,相信今場對雷丁見好就收,入波唔會多,佢哋近6仗主場5次開3球或以下,3.5球入球細博得過。

  曼聯上仗英聯盃4強首回合作客諾定咸森林大勝3比0,不過仲要踢埋次回合先確定決賽席位,呢場波對於6年未捧過盃嘅曼聯嚟講非常重要,因此今場對雷丁盡可能點到即止,避免太大損耗,近10場攻入10球嘅拉舒福特已成為入球保證,有佢喺度唔懮冇波入,後防有華拉尼拍住利辛度馬天尼斯,仲有迪基亞把關,夠曬穩陣。

  仲要留力踢英聯盃

  值得留意嘅係,曼聯近期愈踢愈順,世盃前後一度錄得9連勝,球隊喺坦哈格調教下,對住聯賽下游同低組別球隊,都能夠控制戰局取勝,多場比賽都開3球或以下,相信今場又會係同一模式,贏兩三球然後等完場。不過主勝同半場勝賠率冇肉食,上盤讓到2球2球半又啱啱責界,勝負參半,3.5球嘅入球細可以話係最佳選擇。

  另邊廂,雷丁排喺英冠中游,同曼聯實力差距懸殊,作客奧脫福只有一條路,就係做好防守博偷雞,只要佢哋守得住,入球細機會更高。

更多关于"曼聯 雷丁"的新闻

攻略动态

德甲攻略:法福硬淨細守拜仁

今晚德甲尾場上演前列大戰,榜首拜仁慕尼黑主場火並「4哥」法蘭克福。拜仁復賽後連和兩場,一眾進攻球員狀態麻麻,法蘭克福近況不俗,今場造訪勁旅必定先求穩陣,中位數3.5球嘅入 ……[详细]

墨爾本城 對 阿德萊德聯

希斯基:墨城勢擒阿聯重返勝軌榜首墨爾本城上輪聯賽跟布里斯班獅吼於互無入球的情況下打成平手,而阿德萊德聯上輪聯賽則以1比0擊敗FC麥克阿瑟。拉度維杜錫帶領的墨爾本城最近連和 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

热点推荐
赛前

阿德萊德聯 對 西部聯

希斯基:西部聯乘勇追擊阿聯今季長期敬陪末席的西部聯,如果今 …… [详细]

東京綠茵 對 京都不死鳥

中村祐人:不死鳥綠茵場上展翅高飛東京綠茵兩星期前以2比2跟 …… [详细]

米禾爾 對 西布朗

軍情米禾爾上仗聯賽雖有不少攻勢,但再次擔正的雙箭頭奧巴菲美 …… [详细]

哈特斯菲爾德 對 高雲地利

軍情哈特斯菲爾德上仗聯賽在10人應戰下悶和對手,前鋒蘇巴湯 …… [详细]

李斯特城盼攻「城」拔寨

週五晚上,英冠第39輪展開爭奪,其中布里斯托城將主場迎戰李 …… [详细]

布里斯托城 對 李斯特城

軍情布里斯托城上仗聯賽再次派出湯美干維踢正前鋒,配合攻中積 …… [详细]
本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号