您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

火並列斯聯求開齋 紐卡素大無畏

www.7m.com.cn   2021年09月17日   来源:太阳日报

  星期六凌晨提早有英超,兩支下游球隊紐卡素同列斯聯對碰,為咗開齋肯定斗得燦爛!兩支球隊踢法都係大開大合,之前雖然入波唔算多,但失波最多就係英超呢兩隊,今場有理無理都會互攻,博對方犯錯,希望藉此全取3分,2.5球入球大必捧。

  紐卡素聯賽4戰1和3負得5球失12球,列斯聯則2和2負得4球失11球,兩軍分別排尾2同尾4,今場都想喺對手身上全取3分。根據英超官網統計,「喜鵲」同列斯聯過去4場射門次數都係48次,平均每場有12次,僅少過車路士嘅53次,雙雙排喺英超第9位,至於列斯聯嘅傳球次數同掂波次數,更加名列前茅,排英超第6,睇得出佢哋都係擁有唔錯嘅進攻威力。

  睇番紐卡素上場聯賽雖然輸畀曼聯,但辛特麥斯明嘅反擊確為「紅魔鬼」後防帶嚟好多麻煩,佢更貢獻一個助攻,領隊布魯士今場可以利用佢嘅速度,針對列斯聯瘋狂進攻下後防空虛,作出致命反擊。唔好忘記仲有祖爾韋洛克,佢上季由阿仙奴外借紐記期間,季尾連續7場有入波,係球隊護級功臣,暑期期間正式買斷,亦係前線另一大威脅。

  比爾沙堅持有前冇後

  列斯聯領隊比爾沙堅持嘅攻擊踢法肯定好睇,季初4場要面對曼聯、愛華頓及利物浦等,仲未開齋都算情有可原,但4場聯賽有3場可以取得入波,今場預計都唔會改變踢法。雙方上季兩循環碰頭,列斯聯主場大炒5比2,作客亦贏2比1,今場肯定又係大手交易,開波前買定2.5球入球大,如果睇波嘅朋友,睇住賽事形勢,可以追多兩注,隨時大豐收。

更多关于"紐卡素 列斯聯"的新闻

攻略动态

圖庫曼體育會 對 小阿根廷人

軍情圖庫曼體育會剛戰大部分時間打多1人之下,仍不敵貝格拉諾;主帥佩斯尼利大感不滿,今場將大變陣,前鋒基斯頓文尼迪斯及拉美路洛迪古斯,將出任正選。小阿根廷人剛戰先失兩球下, ……[详细]

颶風隊 對 葛度爾古斯

軍情颶風隊剛戰力拚不敵拉魯斯,但主帥達保夫對球員表現收貨,今場會以原陣出擊;卡斯卡斯度繼續後上,跟箭頭馬迪亞斯高卡路配合攻堅。葛度爾古斯剛戰主場只與聖達菲聯悶和,主帥奧達 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

热点推荐
赛前

布里斯班獅吼vs阿德萊德聯

希斯基:阿聯可「大」勝埋齋布里斯班獅吼及阿德萊德聯都未能在 …… [详细]

烏茲別克U23 對 沙特U23

田中鬥莉王:沙特U23贏波一吐「烏」氣烏茲別克於最後一輪分 …… [详细]

皇馬贏波使命必「達」

皇家蘇斯達主迎皇家馬德里的西甲聯賽,週六凌晨展開較量。皇馬 …… [详细]

皇家蘇斯達 對 皇家馬德里

軍情皇家蘇斯達中後場兩大重心、包括後衛蘇比迪亞與中場蘇比文 …… [详细]

昆士柏流浪 對 列斯聯

軍情昆士柏流浪上仗聯賽踢出不俗的進攻足球,繼續擔任正選單箭 …… [详细]

賀芬咸贏「波」在望

週六凌晨,德甲新一輪率先展開一場較量,屆時波琴與賀芬咸將在 …… [详细]
本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号