您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

德乙攻略:凱沙臨陣換帥讓波咪追

www.7m.com.cn   2022年05月20日   来源:太阳日报

  周六凌晨上演德國附加賽首回合,德丙「3哥」凱沙羅頓,主場迎戰德乙尾三嘅特雷斯登。凱沙羅頓季尾表現回落,最近仲炒埋教練,隊內士氣明顯受影響;相反特雷斯登實力佔優,加上往績食住對手,唔計熱身賽,近3次交手全勝,今場仲有得受讓,下盤不容錯過。

  特雷斯登守得兩嘴

  凱沙羅頓季尾連輸3場,痛失原本手到拿來嘅直接昇班資格,只能以第3名轉戰附加賽,作為今季德丙失波最少嘅球隊,近3場竟然失咗7球咁多,狀態令人擔懮。另外球隊最近仲宣布辭退教練安特普,由舒斯特頂替,雖然呢位德國新帥曾經喺2014/15球季,帶領達斯泰特昇上德甲,有番咁上下實力,不過臨陣換帥一向被視為大忌,要睇嚇一班球員適唔適應到。

  特雷斯登今季由德丙昇上德乙,表現唔算合格,上場煞科戰主場出擊不敵尾二嘅奧厄,不過由於一早已經篤定要踢附加賽,呢場明顯留曬力。球隊踏入2022年,16場聯賽雖然未嘗一勝,不過當中有好多都係和波,要贏佢哋唔係咁容易。特雷斯登雖然係護級分子,不過防守力唔算太差,今季失球數字只係比榜首史浩克04多兩球,只係攻力較弱,今場附加賽肯定做好防守,再博偷雞,作客受讓玩得過。

更多关于"凱沙羅頓 特雷斯登"的新闻

攻略动态

芬洛 對 迪加史卓普

軍情芬洛前鋒施雲巴簡上仗聯賽先開紀錄,今季聯賽個人入球數字已增至12球,繼續是球隊爭勝重心。借將前鋒貝丹因今季上陣場數足夠,啟動了買斷合約條款,下季將繼續留隊。迪加史卓普 ……[详细]

施禾利 對 洛達

軍情施禾利老將左閘雲軒杜姆今季表現依然出色,穩佔正選,早前與球會續一年新約,兼有一年續約優先權。球隊剛失落榜首位置,主將雲普倫提醒隊友要在餘下賽事傾盡全力爭冠,並強調球隊 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

热点推荐
赛前

李斯特城 對 修咸頓

軍情李斯特城上仗聯賽改派射手占美華迪正選上陣,這位老將雖然 …… [详细]

槍手劍指摧毀車仔

週三凌晨,英超上演一場焦點大戰,阿仙奴將坐鎮酋長球場迎戰車 …… [详细]

阿仙奴 對 車路士

祖高爾:倫敦打吡車仔拆廠搞破壞對阿仙奴來說,這是一場爭奪英 …… [详细]

希拉爾 對 艾阿恩

丹恩奴域:希拉爾「大」勝出局艾阿恩在今屆亞冠盃4強首回合, …… [详细]

希拉爾盼逆轉艾阿恩

週三凌晨,亞冠聯準決賽次回合開打,希拉爾主迎艾阿恩。雖然希 …… [详细]

拉素 對 祖雲達斯

軍情拉素4強首回合吞了祖雲達斯兩蛋,主帥杜陀近期調整人腳; …… [详细]
本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号