您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

加納突尼西亞鋒弱吼半和

www.7m.com.cn   2019年07月08日   来源:東方日報

   今晚上演最後2仗非國盃16強賽事,其中尾場有「黑星」加納硬撼突尼西亞。突尼西亞今屆仍未開齋表現令人失望,最大問題係攻力疲弱,加納前線靠阿休兄弟亦見吃力,因此近期興玩拉布,半場和值得再追。

  突尼西亞一向攻力麻麻,今屆非國盃將進攻中場卡斯里推前一格,但呢位喺聖伊天同樣「裝假9」表現突出嘅王牌,返到國家隊因缺乏供應,變得孤掌難鳴,喺E組分組賽次輪對馬里嘅入波,只係射罰球省中人牆改變方向破網,難怪今屆成隊波入得兩粒咁大把,仲要3場分組賽全部打和未贏過,咁樣都攞到次名出線,真係大話夾好彩。

  冷敲馬里「第一隊入球」

  另一邊廂,加納雖然喺F組以首名出線,但3仗只得1勝2和,表現唔算出色,尤其係老將基恩嚴重跌Watt,今屆只曾兩次後備入替兼食白果,前線惟有倚重阿休同佐敦阿休擔大旗,2人合共入3粒,不過單靠佢哋兩兄弟孭飛,其他隊友行行企企,咁樣蛇都死喇。而且「黑星」最锺意玩拉布,連同熱身賽在內,近5仗有4次開半場和,今仗仲要係淘汰賽,相信於初段會更加保守,半場和不妨追多鋪。

  至於頭場馬里對科特迪瓦,講牌面梗係「大象兵團」更勝一籌,喺D組分組賽取得2勝1負,但佢哋前線過於倚賴水晶宮翼鋒韋費特沙夏,容易畀人凍結。

  相反,冇球星嘅馬里擅打整體戰,喺E組分組賽以2勝1和首名晉級,而且3場均先入波,證明擅長先發制人,加上近4次交手,亦有3次先開紀錄,既然咁搶韁,冷敲馬里「第一隊入球」更上算。

更多关于"加納 突尼西亞"的新闻

攻略动态

突尼西亞難敵加納

除了喀麥隆和尼日利亞之外,今場對碰的兩隊,在今屆決賽周的演出同樣令我非常失望。先講加納,雖然以小組首名出線,但過程一點也不輕鬆,嚴格而言可謂「搏足3場」。開賽前我對加納沒 ……[详细]

孖「堡」對決捧客軍可勝

軍情艾夫斯堡的莊拿芬利維因腹股溝受傷,最快要8月才可復出。希爾星堡隊長格蘭基斯終於傷癒復出,對球隊是很大的正面影響。艾夫斯堡停賽:/上陣成疑:/受傷/缺陣:伊舒薩基(不詳 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

7M视频

更多

热点推荐
赛前

横滨水手VS蔚山现代前瞻

亚冠:横滨水手VS蔚山现代时间:2024-4-2418:0 …… [详细]

水晶宮 對 紐卡素

軍情水晶宮上仗聯賽展現強勁火力,攻入5球,三叉戟桑馬迪達、 …… [详细]

狼隊 對 般尼茅夫

軍情狼隊前鋒黃喜燦上仗聯賽傷癒復出,回歸正選之列,夥拍年輕 …… [详细]

英超:埃弗顿 VS 利物浦

英超前瞻:埃弗顿VS利物浦时间:2024-04-2503: …… [详细]

曼聯盼擒錫菲聯

週四凌晨,英超烽煙四起,其中曼聯將主場迎戰錫菲聯。錫菲聯是 …… [详细]

利物浦必贏愛華頓

週四凌晨,英超有好戲上演,屆時由利物浦作客愛華頓。雙方本賽 …… [详细]
7M体育图库

更多

本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号