您的位置:7M足球新闻> 赛前分析> 攻略 > 正文

阿仙奴半和迅得過

www.7m.com.cn   2020年10月22日   来源:东方日报

  歐霸分組賽今晚開打,其中英超阿仙奴喺B組作客奧地利2哥維也納迅速。「兵工廠」向來看待歐霸未算積極,經常派小將上陣收練兵之效,造訪近況不俗嘅迅速,寧捧半場和。

  連同今屆在內,阿仙奴已連續4屆出戰歐霸,而且兩度殺入4強兼1次獲亞軍,成績唔失禮。不過佢哋喺呢項盃賽始終以練兵為主,尤其係分組賽,好似已經上咗位做埋大國腳嘅布卡約沙卡,都係靠上屆歐霸爆出。

  由於阿仙奴嚟緊英超要硬撼李斯特城,相信主帥阿迪達會收起部分主力,如隊長奧巴美揚及韋利安等,新加盟中場悍將湯馬士柏迪有望首度打正選,等佢適應嚇球隊打法。有指喺聯賽甚少落場嘅薛迪索拉斯、祖爾韋諾克、雷斯尼爾遜及伊美路維等二線兵,今仗亦獲委以重任,希望攞番啲狀態,但咁嘅陣容不宜高估。

  維也納迅速近況唔輸蝕

  歐戰常客維也納迅速並非善男信女,唔單止喺聯賽排第2,連盃賽在內近4仗取得3勝1和,若果單計主場,近3仗更加贏曬狂轟12粒,唔講得笑。射手科達斯喺日前盃賽被收起,相信留力今仗。翻查紀錄,阿仙奴近5次出戰歐霸,有4次開半場和,呢4次半場波膽都係0比0,證明佢哋作客唔會輕舉妄動,加上今場只係分組賽首仗冇急切搶分需要,隨時更保守,半場和值得再追。

更多关于"阿仙奴 維也納迅速"的新闻

攻略动态

熱刺恭迎寧斯可開主勝

加里夫巴利回歸熱刺的第一炮並不如意,明天凌晨歐霸盃分組賽J組首仗主場恭迎奧地利的寧斯,大有機會擔正的他必定落力爭取洗脫污名,相信可帶領主隊旗開得勝,「主客和」的主勝必取。 ……[详细]

維拉利爾 對 施華斯堡

軍情維拉利爾主力射手謝拉特摩蘭奴拉傷大腿肌肉,今場也未能上陣,柏高艾卡沙今場仍要在前線孤軍作戰;後衛蘇菲安查克拿感染新冠病毒,要接受隔離。剛戰西甲領紅牌的「日本美斯」久保 ……[详细]
今日赛前分析头条

更多

热点推荐
赛前

日本国奥 VS 韩国国奥

亚青赛:日本国奥VS韩国国奥时间:2024-4-2221: …… [详细]

羅馬 對 博洛尼亞

軍情羅馬上仗聯賽對烏甸尼斯因中堅安迪卡在比賽中途暈倒,令比 …… [详细]

日本U23 對 南韓U23

田中鬥莉王:藍武士擒虎爭3連勝儘管日本上仗於B組次輪分組賽 …… [详细]

阿聯酋U23 對 中國U23

田中鬥莉王:阿聯酋誓贏波保面子阿聯酋上仗以0:2不敵日本, …… [详细]

AC米兰VS国际米兰前瞻

意甲:AC米兰VS国际米兰时间:2024-4-2302:4 …… [详细]

國米欲贏AC奪冠

週二凌晨,意甲迎來本賽季第二次米蘭打比,AC米蘭將對陣國際 …… [详细]
本站声明| 联系我们| 报告错误| 网站导航| 返回页顶

提醒:第三方机构可能在7M体育宣传他们的产品或服务,7M体育将不保证其宣传信息的准确。
您跟第三方机构的任何交易与7M体育无关,7M体育将不会对可能引起的任何损失负责。
Copyright © 2003 - 版权所有 www.7m.com.cn All Rights Reserved. 保留全部权利.

粤ICP备08004827号